Hidup Kita The Official

Submit By :
=

Kemanakah perginya teman2 setia
Suka duka gelak ketawa tiada lagi bernyawa
Yang tinggal hanya sisa hidup remaja
Membawa kita kedunia yang nyata

Tak ku kesali apa yang ku lalui teguh dibalut memori
Bersama menempuh segalanya beganding sentiasa
Menuju puncak hidup kita yang telah dibina

Kemanakah perginya teman2 setia
Suka duka gelak ketawa tiada lagi bernyawa
Kenangan bersama hanya tinggal diminda
Menjadi pegangan hidup yang penuh ranjau

Tak ku kesali apa yang ku lalui teguh dibalut memori
Bersama menempuh segalanya beganding sentiasa
Menuju puncak hidup kita yang telah dibina

Bawa kembali yang telah disemadi
Tak usah lagi menyepi
Bersama menempuhi segalanya berganding sentiasa
Menuju puncak hidup kita yang telah dibina
kan bersama semula kembalikan cahaya
nyawakan semula impian yang telah dibina

p/s: bukan video official tu.hehe aku rembat dari http://www.youtube.com/user/aihale

Comments

7 Comments on "Hidup Kita The Official"

  1. tytn on

    w0w…kawan2 ku..ke mana korang menghilang?..miss u all T_T

  2. TerGenDalA on

    DISISIMU ???

  3. OraNG pLaNeT on

    mingatkan aq pd teman2 ku time di sekolah….suka dan duka ktika bersma…
    support you muzic…
    truskan n jgn putus asa….

  4. sompet on

    gua dengar je lgu ni.. trus gua ingt zmn life and let die dlu
    … tekenag mane pg kwn2 gua yg lame… long live the official n J.B. Riot!!!!!!

  5. support indie on

    lagu nie mmg syok,,lirik yg bmkna bg sya,,>?

  6. bd on

    ade tab dye x? chord pn jadila

  7. need_boy on

    aku perlukan kord gitar lagu ni….ade sape2 suditolong aku?