Lirik Lagu Cinta Muka Buku -Najwa Latif | MalayaParkDotCom

Lirik Lagu Cinta Muka Buku -Najwa Latif

Submit By :

Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku
Kau hantar pesan dan suruh aku terima kamu
Oooo…
Hati ku rasa sesuatu..

Dan pabila kau kata kau mahu jumpa aku
Ku gelisah berdebar hati rasa tak menentu
Oooo…
Benarkah rasa itu..

Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita cari peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa..

Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata cinta
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta..

Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja..

Pabila kau renung tajam-tajam mata aku
Ku rasa sesuatu rasa yang ku tak tahu
Oooo…
Ini cinta remaja ku..

Dan pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju
Oooo…
Itulah cinta yang satu
Cinta di muka buku..

Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita beri peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa..

Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata cinta
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta..

Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja..

Pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju
Oooo…
Itulah cinta yang satu
Cinta di muka buku..

Comments

29 Comments on "Lirik Lagu Cinta Muka Buku -Najwa Latif"

  1. Lurveapple green on

    Sya ska lgu nie…hihi

  2. Lurveapple green on

    Sya suka lgu nie….hihihi

  3. ina on

    lagu nie klaka lerr..

  4. nur ainaa bt mat isa 5 bestari sksm.2011 on

    cerita tentang lagu ni teringat pada kelas saya,kawan dalam kelas saya yang paling suka lagu ni ialah husnina,anis ayuni,afaf zahiah,aisyah asri,raihan fatini,zanatasya,antra yang paling2 suka lagu ni ialah saya,husnina,zanatasya,anis ayuni,afaf kami ni kalau cikgu tak dak asyik duk menyanyi lagu cinta muka buku,suara mereka yang menyanyi lagu ni semua sedap .

  5. ifi fifi on

    kawan kawan saye semua suke lagu ni

  6. shiela on

    its awesome..i love it…mlainkan lagunya cantik,,org nya pun cantik.macam budak2 bha aq tgok rpanya 2!!hehe..cumil bha..

  7. mikayla on

    aq pun suka….love3 it..mantap bha lagu ia spatutnya be best la lagu di dunia…iluv najwa latif!!!!

  8. iva jiha on

    saya pun suka kan juga,tapi…..lagu ingat kan saya gan seseorang lah

  9. Izhans on

    Saya suka lagu ni lugu ni kerana mengigatkan saya bercinta di dalam facebook

  10. aziz on

    i like

  11. Awin on

    Lagu ini memebuat saya dan kawan saya nadimah teringat tentang seseorg pabila di facebook dan kami berdua saku lagu ini

  12. khalila_pizza on

    beeeeeessssssst lah lgu ni hahahahah………..

  13. fizza_aina on

    syeee skkka lah lgguuuu ni^_^…….

  14. ana syazana on

    sye ske lgu niy cbab lgu niy wat sye tringat cceowag yg sye syg…yg jauh diperantauwan…

  15. Diey_besut on

    Sy ske jgak lgu ni…lgu ni wt sy tringat kt sese0rng yg pling sy syg..n tringat msa kte orng mula2 bknalan dlm laman muka buku..

  16. shadi on

    kepada sesiapa yang sudi tolong email kan saye lagu nie nak dengar

  17. zatul fathin on

    lagu nie mmang bezt giler…!!!!!

  18. rose on

    lagu yg simple… tp sedap didengar. luahan raselagu yg telus

  19. jiwa on

    mcm lucah je lirik lgu ni eeeeee !

  20. Aifel on

    Lagu ni biasa jer… Nanti aku cipta lagu CINTA MUKA TAK MALU

  21. eyra on

    lagu ni bezz..
    memey r..
    sye ske lgu ni..
    muah..
    hahhaha

  22. tyrah husna on

    ermm,, lagu ni memang sesuai ar nge REMAJA..
    hehe,, dgo lagu ni cam teringat kenangan masa lalu pulak!
    hahhahah.. cinta di muka buku,, DIL.. muahh

  23. apih on

    cinta muka buku

  24. wan nur najihah on

    selamat berjaya dlm anugrah ajl

  25. adamfirdaus on

    lagu ni best gilar
    I like this music

  26. naqib maula on on

    I Like this music

  27. rozatini on

    saya sudah umur 35 masih dengar najwa latif lagu cinta muka buku mak naqib

  28. prince112 on

    best lagu nie!!!!

  29. alif haiqal on

    lagu ni bess najwa latif awak boleh pergi dekat terengganu awak pergi dekat stadium gong badak ya yang runtuh ya awak tunggu 10 minit ya saya mari awal sekali ya