Lirik Lagu Aurora-Estranged | MalayaParkDotCom

Lirik Lagu Aurora-Estranged

Submit By :
=

aurora oh aurora
pentingkah kamu itu
kenapa aku terpegun?
aurora oh aurora
selalu disanjungi
pernah ditanya mengapa?
ku tatap, berseri, berwarna hijau
yang menawan sanubari

walaupun jauh
kamu dekat di hati
pandanganku menanti mu
aurora
kamu memberi
kembali mencari

aurora oh aurora
dari manakah kamu
kekal kamu sungguh jauh
aurora oh aurora
tidak ada bunyi mu
sanggup aku tetap menunggu
terdiam kerana berwarna ungu
ku putuskan biar bisu

walaupun jauh
kamu dekat di hati
pandanganku menanti mu
aurora
kamu memberi
kembali mencari

malam ini
aku sendiri
menumpu langit sambil berkata
gembira kamu disana
ku lihat, tersenyum, berwarna merah
ku tau kau selamat

Comments

16 Comments on "Lirik Lagu Aurora-Estranged"

  1. Sheqa on

    eh ader tertinggal lah..

    kutatap
    tersenyum, berwarna merah..
    ku tahu kau selamat

  2. Jamie Kuk ak Mijim on

    nasib baik sheqa bg lirik yg tertinggal tu…
    thanks sheqa…

    aku mmng suka dgn lagu ni….
    aku rasa, estranged blh melangkah lebih jauh…
    estranged, buatlah promosi album di Indonesia pulak…

  3. Kentoi on

    mmng bes la lagu ni sbab ada orkestra

  4. pool92 on

    aurora nme 0rng or yg fen0mena ape ntah tue..???
    ade sp twu???

  5. -no name- on

    wrna hjau ada,ungu ada,mrah ada…apa itu aorora..???

  6. AsyiDAh RazA on

    aURoRA ItU, wARnA bAHGIAN TiMUr AtAU bARaT PoLAR….. =) BAGuS sGT LiRiKNyA, mENgAMATi KeINdAHaN NaTUrE. 2 ThUMB uP!!! BuAT eSTrANGeD

  7. syamil on

    aurora tu satu fenomena alam…
    cume ade kat north pole ngn south pole jerk…

  8. tedd on

    “walaupun jauh kamu tetap di hati..”

    walaupun aurora tu jauh kat kutub selatan..tapi dok terbayang bayang kaler dia bermain main di dalam fikiran…

  9. rosso on

    lirik ni byk salah..harap sblm publish kan, check dulu..maksudnya sudah lain..

    aurora oh aurora
    pentingkah kamu itu
    kenapa aku terpegun?
    aurora oh aurora
    selalu disanjungi
    pernah ditanya mengapa?
    ku tatap, berseri, berwarna hijau
    yang menawan sanubari

    walaupun jauh
    kamu dekat di hati
    pandanganku menanti mu
    aurora
    kamu memberi
    kembali mencari

    aurora oh aurora
    dari manakah kamu
    yang kutau kamu jauh
    aurora oh aurora
    tidak ada bunyi mu
    sanggup aku tetap menunggu
    terdiam kerana berwarna ungu
    ku putuskan biar bisu

  10. Synyster Gates on

    Nice song…Two Thumbs Up!!

  11. silenpoll on

    [ pernah ditanya mengapa? ]

    bkn pernah tp [ telah ditanya mengapa ]

  12. misz_amy on

    ada salah g lirik ni..
    pernah ditanya mengapa?
    salah..
    yang betulnya..
    telah ditanya mengapa?

  13. faris on

    m

  14. FaZiRa (stad) (^_^) on

    huhu..beshh lgu ni..i like the song n the singer..

  15. bob on

    Kalau sape nak tau aurora tu ape, cari majalah Infiniti (keluaran Kumpulan Utusan) edisi Oktober 2009 muka surat 15. Aku bagitau skit. Aurora ni adalah fenomena langit yang dikelilingi pelbagai cahaya yang berwarna-warni. Di Kutub Utara fenomena ini berlaku pada bulan September, Oktober, Mac dan April. Penjelasan lanjut, beli majalah tu eh….

  16. Diana Sofea on

    Saya minat giler dengan lagu ni. memang sedap didengar
    Lirik lagu