Joe flizzow feat amy search-isabella

Submit By :
=

Isabella adalah (cinta)
kisah cinta dua dunia (ku mencintainya seperti)
mengapa kita berjumpa,
namun akhirnya (namun)
terpisah…

ku mencintainya seperti
ku mencintainya seperti
laksamana Tuah dan Gusti Putri Retno Dumillah
untuk dia ku seberangi selat
bertemu sewaktu menaiki satu pesawat
pada mula suaranya buat ku hampir tewas
dan bila ku lihat wajahnya ku benar hampir tewas
sungguh wajah cantik mata pernah melewat
kapal terbang berlepas
ku langsung beralih tempat
dia mengizinkan ku duduk di pinggirnya dengan sopan
memperkenalkan dirinya sebagai Isabella
senyumannya ramah, pertuturannya manja
waktu kami bicara
waktu tinggi diantara Kuala Lumpur dan Jakarta
ku telah jatuh cinta
dan dia pun juga
bulan jatuh ke riba,
suka sama suka
walau apa halangan atau pancaroba
ku tetap kan coba
demi Isabella…

dia Isabella (cintaku)
lambang cinta yang lahara (ratuku)
terpisah kerana (namun)
adat yang berbeza

ku mencintainya seperti
dia cintaku yang pertama
seperti dia yang ku ingin tua bersama
setelah ku menunggunya untuk sekian lama
melengkapkan ku bagai lagu dan irama
setiap detik di Jakarta
ku disampingnya
dan dia disisiku
bagai isi dan kuku
kita berdua tahu
walau ramai mengganggu
kasihnya tetap utuh dan bertambah kukuh
jadi (jadi)
kita mula berbisik lebih dekat
genggam tangan lebih erat
tubuh dipeluk lebih kuat
disinari bintang-bintang diangkasa lepas
tidak mahu lelapkan mata walau malam pun dah lewat
hatiku ditambat bidadari
dan bila waktu ku harus pulang ke tanahair
di ruang menunggu dia katakan padaku
cinta, tungguku di Kuala Lumpur (yeah)

dia Isabella (cintaku)
lambang cinta yang lahara (ratuku)
terpisah kerana (namun)
adat yang berbeza

ku mencintainya seperti
Uda mencintai Dara
ku perlukannya bagai ku perlukan udara
seperti hamba yang menunggu angin lalu
namun, ku merasakan dirinya amat jauh
pencarianku seperti meraba dalam gelap
ku menantikan panggilannya
siang dan malam
kemudian tiba hari suaranya di gagang
perbualan pilu yang bermula dengan sayang
walau kau ku cinta untuk selamanya
kita tidak bisa berdua bersama
dan jika kau kasih
jangan tanya mengapa
kerna hatiku merana dan ku jua duka
berakhirlah kisah cinta yang terlarang
kita cuma manusia hanya bisa merancang
sebak di dada masih terasa hingga kini
untuk dia ku nyanyi lagu ini (yeah)

dia Isabella (cintaku)
lambang cinta yang lahara (ratuku)
terpisah kerana (namun)
adat yang berbeza
cintaku gugur bersama daun-daun kekeringan
moga dibukakan
pintu hatimu untukku
akan terbentang jalan
andainya kau setia
oh Isabella…….

Comments

11 Comments on "Joe flizzow feat amy search-isabella"

  1. BaBy-TaRo on

    Hohohoohohooo
    BeSs Dia nYe RaPpiNg
    BaRu Je dGr PaGi Td dLm KeTe
    MaSe oTw Nk g KeJe

  2. zaza on

    oh..lagu nie best la…
    creative and fresh…
    lagu terbaik after lagu alhamdullih..
    tahniah

  3. beluncas kering on

    hmmm..dat’s true dude..i wana dedicate diz song t0 ma x-boy.. babe..even u r not ma 1st luv bt u r alwez b ma true luv.. i luv u more than u ever know…even kte da xbrsama skarang i juz wana u know dat i alwez luv u…hope u epy wit ur gurL..she’s great…hope u ol epy wit wat u had done..*_*..

    sayang… walau kau ku cinta untuk selamanya kita tidak bisa berdua bersama dan jika kau kasih jangan tanya mengapa kerna hatiku merana dan ku jua duka berakhirlah kisah cinta yang terlarang kita cuma manusia hanya bisa merancang sebak di dada masih terasa hingga kini untuk dia ku nyanyi lagu ini..

  4. ArE_zEr_MaN on

    woooohoooo…lgu nie mmg show hbih..aq 1st dgr lgu ni kt skola mse dgr rdio kt PA System.. Smgt wo nk study!!! wlu lgu ni theme nye sad,tp ttp ROCK!!!!!!!!!!!!

  5. winnie kariza@sabah on

    ISABELLA CINTAKU….ADA YG BERBEZA BEST GILEER LGU ISABELLA NE…GEMPAK….BHA BHA

  6. Aqifuz Love Arime on

    Joe Flizzow Too Phat + Amy Search = aWESOME Isabella!!!!
    Its A Great Combination From 2 Masterpiece from Malaysia…
    Keep iT Right Joe Flizz..

  7. dahlia bujang on

    best gak, cuma lebih suka yg asal. cuma good attempt to attract listeners tuk dengar kisah isabella. with ear dan usaha murni u all, we shall overcome… in the end, we will prevail… good luck joe and friends…

  8. Iskandar Zulkarnain on

    Wassup Joe.. Sgt terasa maksud dia time aq dgr lagu nie.. Sgt mengerti.. Best over the best rapping Joe. I love you but I really love your rapping.. You know.

  9. Nur Hidayah Binti Hassim on

    Aku terasa sgt dgr lagu ni…mcm situasi aku….
    cinta yang terlarang…dua dunia yang berbeza…sgt mencintai antara satu sama lain…tapi tak bisa bersama hingga ke akhirnya…

  10. police on

    lirik lagu yg ada kena megena dgn hdup aku

  11. thomasmohdhisyam on

    best ever..mmg terbaek la joe.