Fynn Jamal- 150 Juta

Submit By :
=

Untuk kali keseratus lima puluh juta
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama
“Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?”
“Apa kau buta, apa kau pura-pura suka”

Di seratus lima puluh juta kali itu
Di depan semua engkau tarik tangan aku
Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
Sambil ketawa engkau bilang satu per satu

“Dia mungkin bengis seperti singa”
“Tapi dia nangis tonton cerita Korea”
“Dia mungkin keras bila bersuara”
“Tapi dia jelas, jujur apa adanya”

“Aku lagi kenal dia”

Dah lebih seratus lima puluh juta kali
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi
Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
Engkau sangat manis, aku ini pula dawai besi

Di setiap seratus lima puluh jutanya
Aku pun dalam hati semacam tak percaya
Apa kau lihat pada aku jujurkan saja
Terus kau cubit dagu aku, sambil berkata

“sayang mungkin baran tak kira masa
tapi sayang tahan kalau yang salah saya
sayang mungkin saja keras kepala
tapi sayang manja bila kita berdua–

saya kenal sayang saya”

Buat apa dicerita
Bahagia kita rasa
Biar tak dipercaya
Peduli orang kata

Baju ronyok tak apa
Asal pakai selesa
Berkilau tak bermakna
Kalau hati tak ada

Aku lebih bengis dari sang naga
Tapi bisa nangis semata demi cinta
Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada

Aku mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja, kau saja boleh rasa

Rahsia kita berdua..

Comments

69 Comments on "Fynn Jamal- 150 Juta"

  1. nuryn on

    best punyer………giler beb….

  2. aziefa husna on

    syok giler lagu ni………..dh bnyak kali aq dengar………tp x bosan pun
    >_<

  3. aida wila on

    best giler. . Fynn jamal mmg the best.. Awes0me..

  4. syazana on

    sweet lirik..
    ske sgt lirik dy…

  5. shopless on

    1st time dengar trus melekat..best2 sempoi

  6. lalala... on

    asl lgu ni x popular ar???? lagu ni best…

  7. anasayang on

    hahaahahahaah

  8. hayati on

    bbbbbbbbbbbbeeeeeeeeeeettttttttttssssssssss

  9. myamie on

    saye nak mintak cord utk gitar

  10. nice on

    https://www.facebook.com/note.php?note_id=124249087623092 << rujuk sini untuk cord 150juta.

  11. Kak fynn on

    KORANG SEMUA SUWITTTTTTTTTTTTTT

  12. nice on

    kak fynn pun sweeeeeettt gak!!…..

  13. myra on

    se sweeeeettt….mmg best giler lagu neyh..

  14. myra on

    smua skunk pakat layan lagu neyh…best ooo,pakat2 dgr yewr……

  15. risya on on

    w0w!!giler punyer best lagu ni…best n tip t0p in the w0rld…kak fynn buat lagi lagu yg best best ye!!!:p

  16. am on

    aq mmg cke giler lagu neh…mmg susah nk cari lirik mcm ni..fyn 0tak kau mmg geniusla!!aq tabik kau…

  17. airish on

    1kali dgr,pasti nk dengar lagi punye!!!!=)

  18. kay zarr on

    wowww…,gempak glerss lguw nih,,i luv fynn jamal…

  19. Jeef30 on

    Pnjng jgk lirik lagu nh