Asmara-Senoritas (Latest Single)

Submit By :

[audio:http://malayapark.com/upload/asmara-vocal1.mp3]

Songs : Asmara
Artis : Senoritas
Website : http://www.myspace.com/senoritasbardot

Comments

9 Comments on "Asmara-Senoritas (Latest Single)"

  1. nice on

    not bad laa….^_^

  2. I DANCE on

    boleh la…… :-I

  3. asTroNauT on

    okey pee..best..

  4. amy on

    sedap jer lagu ni..korang usaha keras sure can make it! dah popular nanti jgn lupa pakcik disini..

  5. mak cek on

    best larhh..
    but liric tade ker??

  6. Senoritas on

    “ASMARA”

    VERSE 1 :

    Kasihku di mana kamu ku cari-cari
    Mari ke sini bawa ku pergi
    Jangan tinggalkan aku sendiri

    Dengarkan bisikan hati mula menyanyi
    Mengharapkan mu untuk kembali
    Bawa daku ke alam mimpi

    Tak seindah biasa,bila kita berdua
    Seolah terjaga dari lena

    CHORUS :

    Bahagia makin terasa
    Jangan di abaikan saja
    Bagaikan dunia kita yang punya

    Apa saja kau pinta ku turut saja
    Selama cinta masih ada

    VERSE 2:

    Sekali lagi sebut namaku jangan berhanti
    Kata kau sayang berulang kali
    Gapai tangan ku tak lepas lagi

    Tak sebaik biasa, bila kita bersama
    Bagai bulan jatuh ke riba

    CHORUS :

    Bahagia makin terasa
    Jangan di abaikan saja
    Bagaikan dunia kita yang punya

    Apa saja kau pinta ku turut saja
    Selama cinta masih ada

    BRIDGE

    Tak seharusnya ku lepaskan dikau pergi
    Kehilangan mu sayang tiada ganti
    Lupakan saja tragedi yang telah terjadi
    Nantikan apa yang kita impi ohhhhh..

    HOOK

    A-S-M-A-R-A..Asmara
    PAbila kita berdua..terasa indah..bahagia..selama-lamanya
    Asmara kita..

    CHORUS:

    Bahagia makin terasa
    Jangan di abaikan saja
    Bagaikan dunia kita yang punya

    Apa saja kau pinta ku turut saja
    Selama cinta masih ada

    Oooo ho ho hoooo
    Oh oh..hoohoho
    Bahgia makin terasa..
    Apa saja..Ohh asmara..yeahhhhhh =)

    Music by : Hafizi (AuxTrain Production)
    Lyrics/Melody by : Lynnzay/Zyra Z. (Funkadelic Family)

  7. lentok on

    ok lah.. ni cover album ker
    patut tukar lah kang korang teruk kena dgn pak aji..
    ada “carlsberg” kat ctu hahaha..

    cheers…

  8. Senoritas on

    This is not cover album.This is a photo taken by a photographer at Pauls Place on our gig 🙂 Cheers!

  9. ~salwa~ on

    lagu nie sedap… layan~~~